marți, 15 noiembrie 2011

Am sa raman....

Ei bine,e bine sa-ti aud vocea din nou si e asa de diferita,tu esti diferit.Si sper ca faci bine,iar daca cumva intrebi sunt singura aici diseara,pierduta aici,in acest moment,si timpul pastreaza alunecarea inceata spre neant,iar daca as putea avea doar o singura dorinta te-as avea pe tine langa mine sarutandu-ma si spunandu-mi ca ma iubesti.Dar nu.Astea sunt doar dorinte infantile ce nu se vor materializa.Si chiar daca nu-mi place sa recunosc mi-e dor de tine,am nevoie de tine!Si te iubesc mai mult decat te iubeam inainte chiar daca pentru un timp poate nu am mai existat pentru tine.Si cand este o zi in care nu-ti vad chipul ma cuprinde un sentiment neplacut dar acesta dispare cand vad afisat pe ecranul telefonului numele tau.Nimic nu s-a schimbat,nimeni nu te poate inlocui.Este din ce in ce mai dificil pe zi ce trece.Spui ca ma iubeai inainte si imi pare rau ca este asa deoarece asta nu ma ajuta sa te uit...Dar ma intorc acasa,o sa plec acasa,acolo unde totul v-a fi pustiu si straniu pentru o vreme.Si daca ma vei intreba daca am sa raman,voi ramane pentru ca te iubesc.In timp ce am incercat sa traiesc fara tine lacrimile nu incetau sa-mi cada din ochii pe care-i adori.Sunt singura si ma simt goala,Dumnezeule,ma simt sfasiata pe dinauntru.Ma uit la stele sperand ca si tu faci acelasi lucru si cumva ma simt mai aproape de tine,si te pot auzi spunand ca tie dor de mine si ca ai nevoie de mine dar sunt doar iluzii.Si chiar daca mii de iluzii ma invadeaza voi ramane aici cu tine.Nu vreau sa te pierd niciodata.Si daca ar trebui sa aleg ceva ce m-ar face fericita,te-as alege pe tine,asa ca ramai aici,alaturi de mine,te rog.Tu esti singurul pe care il detin deoarece inima mea s-ar opri fara tïne.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu