vineri, 18 noiembrie 2011

I'm bad girl!!!

GATA!!!Fata cuminte si ascultatoare a cazut,a plecat,a disparut si a lasat in urma sa o scorpie de neegalat.O da,de data asta e jocul meu.Eu te voi conduce in infern,eu voi prelua controlul si voi face ceea ce vreau din tine.Totul s-a schimbat.Simt cum rautatea imi curge prin vene.Trebuie sa te distrug dar asta doar dupa ce ma voi folosi de tine pana vei deveni uzat si bun de aruncat.Hai vino,saruta-ma,acum pleaca m-am plictisit de tine,intoarcete ca am uitat sa-ti spun ceva,o da mergi mai repede,m-am razgandit,mai plictisit.Te-ai saturat de atitudinea mea?Si ce daca,nu-i dupa cum vrei tu.Te-am avertizat ca vechea Deea a disparut,ti-am spus sa te astepti la ce-i mai rau,mai exact la o scorpiee!Vrei s-o las mai moale?Neah,n-ai sa vezi asa ceva.Am nevoie sa vad epuizare pe chipul tau.Asta se-ntampla daca te joci cu mine,te arzi.Nu raman niciodata cu datorii neplatite!Asa ca daca te-ai saturat de asta ai grija in viitor,daca acesta v-a mai exista!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu