miercuri, 30 noiembrie 2011

Sfarsitul lumii...

Si vad cum cerul vrea sa inghita pamantul,cum bile de foc se revarsa cu putere asupra orasului. Privesc ingrozita din mijlocul iadului ce-mi ingrozeste priverea lasandu-ma muta si fara putera de a mai da vreo comanda propriului meu corp pentru a fugi,chiar daca fuga mea ar fi in zadar.Nu pot sa nu observ frica,groaza dar si acea  urma mica de speranta de pe chipurile oamenilor ce alearga in graba de a gasi un adapost pentru a-si salva vietile.In fuga lor alarmanta simt cum se izbesc cu putere de mine punandu-ma la pamant.Simt cu tot raul naturii ma loveste omorandu-ma fara mila,iar cand eram pregatita sa trag pentru ultima data aer in piept si sa-mi las inima sa concerteze inca 5 secunde inainte de a-mi inchide ochii pentru totdeauna nu am mai simtit nimic,absolut nimic iar o lume perfecta mi se asternu la picioare,dar atunci ma trezesc in camera mea,in patul meu,buimaca si confuza.A fost un vis...

2 comentarii:

  1. buna..nu am fost atenta daca esti la prezent cu blog-ul si daca ce ai scris chiar ai visat tu sau ai luat textul din alta parte dar vreau sa iti spun ca eu am visat chiestia asta..m-am trezit si am zis sa vad daca gasesc ceva asemanator cu ce am visat eu pe net si am dat peste blogul tau..mi-ar placea sa aud un raspuns de la tine..ms :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt la prezent cu blog-ul, dar nu am visat ceea ce am scris in post-ul de mai sus. Si nu am luat textul de nicaieri de pe internet. Tot ce scriu pe blog este creatie proprie.;)

    RăspundețiȘtergere