luni, 7 noiembrie 2011

Vreau singuratate!

Vreau singuratate. Dar nu s-o simt undeva in interior, vreau sa ma inconjoare.Vreau sa ma lupt cu vantul furios care izbeste stropii in fereastra de care imi sprijin fruntea alba.Vreau sa urmaresc cenusa norilor spargandu-se de asfaltul pustiu, si cioburile ei stranse de racoarea vremii. Vreau sa vad totul leganandu-se dupa aceeasi melodie pe care o ascult neincetat...Vreau sa ma ghemuiesc undeva pe niste pietre aurii si sa admir intalnirea valurilor cu orizontul. Vreau sa simt vuietul puternic imbratisandu-ma cand singuratatea ma cuprinde. Vreau sa simt mireasma umeda a apelor reci care-mi ating picioarele cu atingeri delicate.Vreau sa vad cum cate o stea tese intunericul ce se reflecta in ochii mei albastrii pustii. Vreau sa aud luna cantandu-mi o serenada ce-mi linisteste mintea.Vreau sa simt lumina ei pala incalzindu-ma cand frigul ma-nconjoara.
Astazi vreau sa fiu singura!

2 comentarii:

  1. Singuratatea e cel mai urat sentiment..Cum o poti vrea?Nuu..nu imi place..e greu cu ea..Frumos e sa ai pe cineva cu care sa poti imparti totul:)

    RăspundețiȘtergere
  2. uneori ai nevoie sa fii singur pentru a-ti putea face ordine-n ganduri ,pentru a putea medita si visa mai usor.

    RăspundețiȘtergere