duminică, 20 noiembrie 2011

Se apropie...

Se apropie cu repeziciune.Parca as vrea sa vina mai repede dar in acelasi timp mi-as dori sa nu vina.De ce-mi doresc asta?Pentru ca intr-un fel as vrea sa-nghet timpul pentru a retrai fiecare clipa placuta din ultimii doi ani la nesfarsit.Dar realitatea ma impiedica si ma aduce mai aproape de cea de-a paisprezecea aniversare.Ma maturizez, cresc, evoluez, "imbatranesc" pe zi ce trece.Odata cu ziua mea ma apropii si mai mult de plecarea mea,de sentimentul acela de vina si acela ca-mi las trecutul si persoanele iubite in urma.Vreau sa spun STOP durerii si rautatii ce ma-nconjoara lasand ca toate lucrurile si sentimentele placute sa misune intrun ritm alert si dansant in jurul meu facandu-ma fericita si increzatoare.Dar imi doresc mereu imposibilul cu toate ca uneori acesta se materializeaza pentru mine.Trebuie sa accept adevarul si sa ma gandesc la viitor lasand ca tot ce se-ntampla sa treaca pe langa mine cu o usurinta de neegalat.Inca 26 de zile pana la implinirea inca unui an de viata.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu