sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Mi-e dor de el!!!

Mi-e dor.Mi-e dor de el,de cel mai bun prieten al meu.El era mereu aici pentru mine impartasind binele si raul impreuna.Cand unul plangea celalt il inveselea si invers.Ne completam perfec.Imi lipsesc serile friguroase de iarna in care doar urmele picioarelor noastre erau intiparite pe zapada proaspat asternuta peste strazile orasului.Dar ce s-a intamplat cu toate astea?Ce s-a intamplat cu el?Cu noi?De ce ne-am distantat asa?Urasc faptul ca nu pot gasi raspunsuri la aceste intrebari.Si-acum toata prietenia noastra consta intr-un singur "Buna!" cand ne intalnim intamplator,un lantisor daruit cu drag in ambele cazuri si o poza prafuita ce-si traieste viata pe biroul meu.El s-a schimbat,eu m-am schimbat,poate acum suntem diferiti dar stiu sigur ca impreuna vom fi ca un puzzle bine facut oricand si oriunde.Si ce-as putea face sa materializez trecutul in prezent?Sa iau eu initiativa mi-e prea frica deoarece nu stiu la ce sa ma astept de la el acum.Dar jur ca acum imi voi alunga frica din corp si ii voi spune ceea ce simt si gandesc.Ii voi spune cat de dor imi e de el si cat de mult vreau sa fim din nou ca inainte,adica cei mai buni prieteni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu