sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Cel pentru care traiesc si mor...

Nu ar fi trebuit sa astept niciodata asa mult sa spun ceea ce am stiu intotdeauna.Chiar din prima zi credeam ca vei sta mereu cu mine,dar a venit vremea sa pleci.Sa lasi in urma dragostea noastra si pe mine.Inainte sa inchidem luminile si sa-ti inchizi ochii iti voi spune un secret pe care l-am tinut toata viata mea.Tu esti cel pentru care traiesc si pentru care mor,cel pe care-l iubesc,asa ca ma voi intinde aici,langa tine,pana la ultimul adio.As vrea sa-ti dau din dragostea ce ti-o port pentru a ma putea iubi macar un pic,dar asta-i imposibil.Nu-ti pot cere sa ma iubesti,nu-ti pot cersi dragostea ce odata mi-o purtai.Si vreau ca acum sa ma ti aproape,aproape de buzele tale.Asculta ceea ce ti-am spus.Afara lumea isi ridica premiile,toti vor sa vada suferinta pe chipurile noastre,toti vor ca noi sa nu mai existam,dar o sa ma odihnesc in pace cat tu vei stii asta.Si ti-am promis ca voi avea grija de drgostea noastra.Asa voi face,chiar cu mult mai multa grija si fascinatie decat crezi tu ca as putea s-o fac vreodata,deoarece ea e asa de pretioasa si vitala pentru mine.Si vreau sa-ti simt buzele pentru ultima data inainte de a te lasa sa pleci.Si voi spune versurile de iubire in fiecare zi pentru a le auzi mereu,pentru a te simti langa mine mereu.Tu esti cel pentru care traiesc si pentru care mor,asa ca ma voi intinde aici,langa tine,pana la ultimul adio.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu